سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
daneshjoo
درباره وبلاگ


تا وکیلم نیاد حرفی نمیزنم
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 24282



چهارشنبه 92 بهمن 16 :: 12:12 عصر ::  نویسنده : omid heydari

چقدر خواب ببینم که مال من شده ای

 

چقدر خواب ببینم که مال من شده ای

و شاه بیت غزل های لال من شده ای


 چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض

جواب حسرت این چند سال من شده ای


 چقدر حافظ یلدا نشین ورق بخورد؟

تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای


چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم

خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای


هنوز نذر شب جمعه های من اینست

که اتفاق بیفتد حلال من شده ای


که اتفاق بیفتد کنارتان هستم

برای وسعت پرواز بال من شده ای


میان بغض و تبسم میان وحشت و عشق

تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای


مرا به دوزخ بیداریم نیازی نیست

عجیب خواب قشنگی ست مال من شده ای




موضوع مطلب :